Garantie en Retouren

Kan ik een juweel terugsturen dat betaald werd met een cadeaubon?

Gekochte juwelen die betaald werden met een cadeaubon, kunnen geruild worden voor een andere maat of een ander product. Ruilen voor een andere maat is mogelijk op basis van beschikbaarheid; de verzending hiervan is gratis. Buiten de Europese Unie moet je wel invoerrechten en belastingen betalen. Wanneer ruilen niet mogelijk is, krijg je een [...]

2018-04-05T19:59:20+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Wat doe ik als een juweel stuk is?

Stuur zo snel mogelijk na ontvangst van het composiet juweel een mailtje naar info@lienhereijgers.be en vermeld duidelijk wat het probleem is. Voeg zeker een foto toe van het detail dat stuk is. Je ontvangt hierna een retourticket voor de verzending. Print de e-mailcorrespondentie af en steek deze ook in de doos. Vervolgens kan je [...]

2018-04-05T20:00:33+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Hoe stuur ik juwelen terug?

Wanneer het ontvangen composiet juweel - om welke reden dan ook - niet aan je verwachtingen voldoet, mag het steeds teruggezonden worden. Met uitzondering van sieraden die op bestelling gemaakt werden. Deze stuur je op volgende manier terug: Stap 1: Stuur een mailtje naar de klantendienst via het e-mailadres info@lienhereijgers.be en vermeld duidelijk het [...]

2018-04-05T20:03:45+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Return policy

We streven steeds naar duurzame juwelen waar je lang plezier aan beleeft en willen dan ook dat je 100% tevreden bent met je juweel van Lien Hereijgers. Kijk daarom, zodra je je bestelling hebt ontvangen, de kwaliteit van de juwelen na. Indien jouw ring, armband, ketting of paar oorbellen beschadigd toekomt, vervangen wij graag [...]

2018-04-05T20:04:47+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Komt mijn sieraad met garantie?

Wij doen ons uiterste best om duurzame en kwaliteitsvolle juwelen te creëren die in perfecte staat tot bij jou toekomen. Toch kan er soms iets mislopen, zelfs na een tijdje. Aarzel dan niet om ons te contacteren, bij voorkeur via e-mail mét foto van het detail dat stuk is en een kopie van het [...]

2018-04-05T20:07:30+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Veel gestelde vragen

Wij geloven in onze producten en de waarde van de tevredenheid van onze fans en klanten.

Bent u niet helemaal tevreden over uw Lien Hereijgers juweel? Contacteer ons!
We zullen steeds ons best doen om een zo goed mogelijke tegemoetkoming te bekrijgen.

Als u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop bij Lien Hereijgers, kan u het binnen de 14 dagen terugsturen en u ontvangt uw geld volledig terug! Lees onder rubriek Garantie en Retouren hoe u de producten terug stuurt.

Contact Info

Turnhoutsebaan 9, 2100 Deurne

Telefoon: +32 (0) 478 57 25 26

Ga naar de bovenkant