Moet ik me registreren?

Moet ik me registreren?

Nee. Je kan ook een bestelling plaatsen als gast, maar je registeren biedt wel heel wat voordelen:

  • Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord. Zo bespaar je tijd omdat je gegevens reeds ingevuld zijn. Natuurlijk kan je je gegevens altijd aanpassen.
  • Wanneer je inlogt op de webshop van Lien Hereijgers kun je je bestelling volgen. Zo zie je realtime of je juwelen reeds verzonden zijn en kun je gemakkelijker een retour aanvragen.
2018-04-05T20:16:06+01:00januari 13th, 2016||0 Reacties

Share This Story, Choose Your Platform!

Over de auteur:

Geef een reactie

Do I have to register?

No. You can also place an order as a guest, but registering does offer many advantages:

  • With each subsequent order, you can simply log in with your email address and password. This saves you time because your data is already filled in. Of course, you can always change your data.
  • When you log in to Lien Hereijgers’ online shop you can follow your order. This way you can see in real-time whether your jewelry has already been dispatched and you can easily request a return.
2018-04-12T13:37:33+01:00januari 13th, 2016||0 Reacties

Share This Story, Choose Your Platform!

Over de auteur:

Geef een reactie

Veel gestelde vragen

Wij geloven in onze producten en de waarde van de tevredenheid van onze fans en klanten.

Bent u niet helemaal tevreden over uw Lien Hereijgers juweel? Contacteer ons!
We zullen steeds ons best doen om een zo goed mogelijke tegemoetkoming te bekrijgen.

Als u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop bij Lien Hereijgers, kan u het binnen de 14 dagen terugsturen en u ontvangt uw geld volledig terug! Lees onder rubriek Garantie en Retouren hoe u de producten terug stuurt.

Contact Info

Turnhoutsebaan 9, 2100 Deurne

Telefoon: +32 (0) 478 57 25 26

Ga naar de bovenkant