Komt mijn sieraad met garantie?

Komt mijn sieraad met garantie?

Wij doen ons uiterste best om duurzame en kwaliteitsvolle juwelen te creëren die in perfecte staat tot bij jou toekomen. Toch kan er soms iets mislopen, zelfs na een tijdje. Aarzel dan niet om ons te contacteren, bij voorkeur via e-mail mét foto van het detail dat stuk is en een kopie van het garantiebewijs met datum.

Mogelijke klachten:

  • Verkleuring: blootstelling aan vocht en/of water en zonlicht kan zilveren en gouden juwelen verkleuren.
  • Schade: zelfs als je met zorg omgaat met je juweel is het steeds mogelijk dat je per ongeluk het juweel beschadigt tijdens het dragen, bijvoorbeeld krassen of deuken aan het oppervlak.
  • Gebroken of defect: een gebroken ketting of vervorming van het messing.

Natuurlijk willen we dat je zo lang mogelijk plezier beleeft aan je sieraden. Daarom bieden wij je volgende oplossingen aan:

  • Schoonmaken: de grauwheid verdwijnt en je juweel zal opnieuw schitteren.
  • Polijsten: kan krassen verwijderen.
  • Opnieuw vergulden: verschillende juwelen van Lien Hereijgers zijn gemaakt in gerhodineerd messing verguld met een laagje Rhodium (zilverkleurig), roségoud of goud. Ondanks de hoge kwaliteit van deze techniek, kan het verguld laagje dunner worden door slijtage en kan zelfs het kernmateriaal zichtbaar worden aan het oppervlak.
  • Herstelling: wanneer een ketting of ander juweel breekt, kunnen wij het herstellen.

Bovenstaande opties zijn in de meeste gevallen gratis, behalve opnieuw vergulden. Je moet enkel rekening houden met de verzendkosten.

Bij Lien Hereijgers houden we van een duurzame aanpak in vormgeving, creatie en de relatie met onze klanten. Daarom vragen we je steeds om foto’s mee te sturen zodat wij een correcte inschatting kunnen maken van de nodige herstellingen en eventuele kosten op voorhand kunnen communiceren. Zo is alles steeds voor iedereen duidelijk.

2018-04-05T20:07:30+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Share This Story, Choose Your Platform!

Over de auteur:

Geef een reactie

Does my jewelry come with a warranty?

We do our very best for our sustainable and high-quality jewelry to reach you in perfect condition. However, sometimes things can go wrong, even if not right away. Do not hesitate to contact us, preferably by email, with a photo of the detail that is broken and a copy of the guarantee certificate with date.

Possible complaints:

  • Discoloration: exposure to moisture and/or water and sunlight may discolor silver and gold jewelry.
  • Damage: even if you take great care of your jewelry, there is always a chance that you accidentally damage the jewelry while wearing it, creating scratches or dents on the surface, for example.
  • Broken or defective: a broken chain or deformation of the brass.

Of course, we want you to enjoy your jewelry for as long as possible. That is why we offer you the following solutions:

  • Cleaning: the greyness disappears and your jewelry will shine again.
  • Polishing: can remove scratches.
  • Replating: various items of jewelry by Lien Hereijgers are made in rhodinized-plated brass with a layer of (sterling) silver, rose gold or gold. Despite the high quality of this technique, the plated layer can become thinner due to wear and the core material can even become visible on the surface.
  • Repair: if a necklace or other piece of jewelry breaks, we can repair it.

Except for replating, the above options are free in most cases. You only have to take the shipping costs into account.

At Lien Hereijgers, we strive a sustainable approach to design, creation and the relationship with our customers. That is why we always ask you to send photos so that we can make a correct assessment of the necessary repairs and can communicate possible costs in advance. That way everything is always clear to everyone.

2018-04-12T12:08:10+01:00november 24th, 2015||0 Reacties

Share This Story, Choose Your Platform!

Over de auteur:

Geef een reactie

Veel gestelde vragen

Wij geloven in onze producten en de waarde van de tevredenheid van onze fans en klanten.

Bent u niet helemaal tevreden over uw Lien Hereijgers juweel? Contacteer ons!
We zullen steeds ons best doen om een zo goed mogelijke tegemoetkoming te bekrijgen.

Als u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop bij Lien Hereijgers, kan u het binnen de 14 dagen terugsturen en u ontvangt uw geld volledig terug! Lees onder rubriek Garantie en Retouren hoe u de producten terug stuurt.

Contact Info

Turnhoutsebaan 9, 2100 Deurne

Telefoon: +32 (0) 478 57 25 26

Ga naar de bovenkant